targi farmaceutyczne konferencje apteki farmacja

Choroby brudnych rąk

Jasio przychodzi do domu. Mama krzyczy:

- Dlaczego masz takie brudne ręce???

- Bo bawiłem się w piaskownicy!!!

- Ale dlaczego masz czyste palce???

- Bo gwizdałem na psa!!!

Powyższy dowcip nie jest zupełnie oderwany od otaczającej nas rzeczywistości. Dzieci i młodzież często nie przestrzegają podstawowych zasad higieny.

„Choroba brudnych rąk”
Małe dzieci przebywając na podwórkach czy placach zabaw zapominają o wszystkim, a w szczególności o zarazkach czyhających na około. Niestety to nasze małe pociechy są najbardziej narażone na zakażenia „chorobami brudnych rąk”. Do tych chorób zaliczamy: wirusowe zapalenie wątroby typu A, salmonellę, zakażenia pasożytnicze raz wiele innych jednostek chorobowych, które mogą być przyczyną różnorodnych powikłań. Przyczyną zachorowań są brudne ręce, dlatego tak ważne jest by dzieci systematycznie dbały o ich higienę i często myły ręce. Na całym świecie w krajach rozwiniętych ogromną popularnością cieszą produkty, które umożliwiają utrzymanie rąk w czystości, nawet w sytuacjach, kiedy nie mamy pod ręką bieżącej wody, mydła i ręcznika. Są to tzw. Sanitizery. Większość z nich opiera się na alkoholu, który ma właściwości dyzenfekujące. Niestety alkohol wpływa drażniąco i wysuszająco na skórę, dlatego nie powinny być stosowane w przypadku wrażliwej skóry alergika, czy małego dziecka. Domena lekarzy: "po pierwsze: nie szkodzić" leżała u podstaw stworzenia unikalnego produktu NO-GERMS. Ten, najnowszej generacji sanitizer poza wyjątkową skutecznością w usuwaniu zarazków nie powoduje wysuszania skóry. NO-GERMS w 15 sekund usuwa 99,9% wszelkich zarazków, bakterii i drobnoustrojów, a przy tym dzięki wyjątkowej bezalkoholowej formule nie powoduje podrażnienia, czy wysuszenia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Dodatkowo NO-GERMS posiada właściwości nawilżające dzięki zawartego w nim naturalnego rumiankowego wyciągu. Dodatkową zaletą jest fakt, że NO-GERMS nie powoduje lepkości rąk, nie pozostawia żadnego osadu i szybko się wchłania ,dzięki czemu nie musimy używać ręcznika. NO-GERMS można stosować w każdej sytuacji, gdy tylko chcemy lub potrzebujemy mieć czyste ręce. NO-GERMS jest prostszy w użyciu, niż zwykłe mydło. Wystarszy poprzez naciśnięcie pompki skierować strumień płynu na ręcę, a następnie pocierając dłonie, wetrzeć zawartości w skórę. Myjąc ręce w klasyczny sposób, przy użyciu wody i mydła zużywamy ok. 1/2 litra wody. Używając
NO-GERMS nie dość, że oszczędzasz drogocenną wodę to także swój czas. Zastosowanie NO-GERMS wymaga kliku sekund, podczas gdy dokładne mycie rąk po wodą zabiera znacznie więcej czasu. Tylko sam możesz się przekonać jaki komfort daje NO-GERMS. Zachęcamy do wypróbowania "na własnej skórze".

Więcej informacji na życzenie: p2p@pharma2pharma.pl